Az első 10 meccs Battle.net 2.0-n

Dna hírek, Gaming

Terranzzzzz Kedd óta Starcraft 2. Előrendelés, átvétel, install megvolt. Az intro után (amit már láttunk sajnos régebben is) ökölben és levegőben a kéz, ahogy a BETA-ból már ismert felület fogad, de most már LIVE státuszban a login után.

Röviden az elmúlt két nap történései:

Single player:

Embertelen mennyiségű játéklehetőség, számtalan achievement ezekhez kapcsolva amiból akad ami szinte magától megvan / meglesz, ill. jó nehezek is. A kampányt egyenlőre pihentettem, de eddig csak jót hallottam róla, a challenge módokat toltam. Ezek mini-gamek, mikro fejlesztésre. Speciális felállást kapsz, bázis nélkül pár egységgel és váltsd meg a világot. Itt aztán fel lehet pörögni rendesen, kell a hotkey-klikk combo bőven. Ha csak simán sikerül, bronzérem, ha ügyes vagy ezüst ha nagyon jól akkor arany. Van ilyenből 9 ha mind arany egy jó kis portré a jutalom, amire hajtok is csak nagyon nehéz (pl. a stormozz le 250 egységet pálya) még csak 4 van meg Goldra.

Van Normal-Insane gép, lehet őket alázni, értelme nem sok max. feszültség levezetés ill. különböző kezdések gyakorlása. Megjegyzem azért az Insane nem lightos, sőt!

Starcraft2

Multiplayer:

Ha cinikus akarok lenni semmi nem változott. Leszámítva persze a 2010es megjelenést, új egységeket és az új pályákat. 5 meccset kell játszani ami alapján bekerülsz egy Ligába. Bronz, Silver, Gold, Platinum és a szuper Isteneknek fenntartott Diamond. Ezekből a ligákból van sok (un. division), mindegyik egy fantázia névvel ellátva durván 100 emberrel / csapattal.

Itt ha nyersz kapsz pontot, ha buksz veszítesz pontot a lista élén a legtöbb ponttal álló játékos / csapat trónol. Ha feltűnően sokat nyersz / vesztesz áttesz egy magasabb / alacsonyabb ligába a matchmaking rendszer. Teljesen konzekvensen működik, ha nyertél előző meccsen kapsz egy erősebb ellenfelet, ha kikaptál kapsz egy gyengébbet. Mindig az előrehaladást próbálja segíteni. Érezhető ez az ellenfeleken is és elég nagy a szakadék jó és gyenge playerek között.

Ami még Blizzard játékokhoz méltóan nagyon jó, hogy abszolút bugmentes, hasít bármilyen gépen és pillanatok alatt talál ellenfelet nem kell küzdeni, hogy jaj legyen már valaki aki ellen játszhatok egyet.

1v1:

Terrannal játszom, első 5 placement meccset toltam le 3-2 eredménnyel, Gold ligába oszott be. Első két meccsen elég sovány ellenfeleket kaptam. MMM (Marine, Marauder (firebat), Medivac (légi medic)). Odamentem, stimpack, win. 2 győzelem kaptam is az erősebb ellenfeleket.

Itt 2 szer is protoss volt az ellen, akik már masszivan támadtak az elején, gyorsabban kiexpeltek mint én és jobb egység kombinációval ill. csapatmozgással felőröltek kb. 20-25 perces gamek keretein belül. Pancser vagyok, ennyi 😀 Két vereség majd megint egy könnyebb ellenfél jött, egy zerg, aki ellen már kellett tank is, bár mutázott, de az araszolok előre a tankokkal és védem gyalogsággal taktika bejött.

2v2:

Nem kisebb prominens személlyel volt szerencsém 2v2 csapatot alkotni mint Dr.Halál (aka. Khaosz). Szintén Gold liga, 4-1 es összesítés.

Első 3 meccset zsinórban win (sima, izzadságmentes győzelem leszámítva a 6drone ling rushokat) és kaptunk egy zerg-terran kombót. Nagy divat a rush még mindíg, amit még fogtunk, de addigra kiexpelt a zerg és a muta harrassment ill. a nagyszámú gyalogság ellen már nem ment a nyersanyag hátrány miatt. Volt egy elbukott drop (warp-prism) kísérlet, ill. késtem a tankokkal is rendesen ami megpecsélte a sorsunkat. Nem voltak sokkal jobbak de annyival igen, hogy elbuktuk.

Majd az 5ik játékban 2 zerg ellen sikerült az egyiket aki mutázott kiütni csak Marine / Stalker (dragoon) kombóval, míg a másik kihydrázta Dr.Halál bázisát, de addigra kb 40-re nőtt a gyalogság száma és a maradék protoss sereggel karöltve végeztünk vele is és Gold liga 4-1.

Konklúzió

Amint írtam korábban is, nincs új a nap alatt. Termelj mint a barom, fosd az egységet, mindennek van ellenszere, expelj hamar, deríts, helpelj, dropolj, fejlessz és zsebben a győzelem. Csak mindezt egy szép új köntösben, gyors matchmaking-el (rányomsz, find match és 5 sec múlva számlál vissza, hogy indul), bugmentesen lehet tolni az SC2-t.

Single playerben rengeteg játékidő van beleépítve, főleg ha mindent ki akarsz maxolni (achivementek) még aki nem a multiban éli ki magát, az is talál bőven kedvére való szórakozást nagyon-nagyon sok estére / hétvégre.

Fullos replay rendszer, mindent látsz, korrekt ismerős rendszer, lehet chatelni sc2ből a WoWba és vica-versa, mindenkinek publikus a profilja, mit mennyit, mivel játszott, mennyi achievementet csinált meg stb nincs álnevezés.

Van 2 próbakulcsom a játékhoz, aki ki akarja próbálni. 14 nap v. 7 óra játékra jogosít fel. Kell csinálnod egy Battle.net accot, letöltöd a klienst (12GB telepítve a game) és ki lehet próbálni. Akit érdekel, tudja hol ér el.

Starcraft2

100.ik meccs körül jelentkezem megint 😀

4 hozzászólás “Az első 10 meccs Battle.net 2.0-n”

  1. Dimitrij mondta:

    Oké! Oké! Hány lemezre fér rá? 😉

  2. Jax mondta:

    A cd-key ( amire igazából egyedül szükség van ) az nincs 1 Kb, ill. 13.500 Ft az ára 😀

  3. Noresz mondta:

    Szerintem le ment a 100 game :) Tessék nyilatkozni!

  4. Jax mondta:

    67/100 – kis türelmet :)

Szólj hozzá

Be kell lépned, hogy hozzászólhass.